Корекційна складова особистісного та соціального супроводу учня, який навчається в інклюзивному класі from Nataliya Obuchova
з учнем інклюзивної форми навчання
(зразок)
№ п/п
|
Напрямки роботи психологічної служби
|
Січень
|
Лютий
|
Березень
|
Квітень
|
Травень
|
примітки
|
1
|
Організаційна робота
|
Підготовка діагностичного
матеріалу
|
Дидактичні, розвивальні ігри
настільні
|
Дидактичні, розвивальні ігри
настільні, картки, зошит для вправ
|
Дидактичні, розвивальні ігри
настільні, картки, зошит для вправ,
|
Дидактичні, розвивальні ігри
настільні, зошит для вправ
|
|
2
|
Діагностична робота
|
Малюнок «Моя сім’я», малюнок
«Себе», спостереження за моторикою, темпом та стилем виконання завдань
|
Діагностика вміння виконувати
певні розумові операції, діагностика сенсомоторного розвитку: розвитку
дрібної моторики, розвитку артикуляційної моторики, розвитку навичок
каліграфії
|
Діагностика знання емоційних
станів, пізнавальної сфери, положення в класному колективі, соціальна
роль
|
Діагностика пізнавальної сфери,
комунікативних здібностей
|
Рівень отриманих знань з
виконаної програми, рівень сформованості інтелектуальних, комунікативних та
соціальних навичок
|
|
3
|
Прогностична діяльність
|
Гармонійна інтеграція дівчини у
класний колектив, позитивна шкільна мотивація
|
Гармонійна інтеграція дівчини у
класний колектив, «+» шкільна мотивація, розвиток логіки, синтезу,
аналізу мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення словникового запасу
|
Гармонійна інтеграція дівчини у
класний колектив, «+» шкільна мотивація, розвиток логіки, синтезу,
аналізу мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення словникового запасу
|
Гармонійна інтеграція дівчини у
класний колектив, «+» шкільна мотивація, розвиток логіки, синтезу,
аналізу мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення словникового запасу
|
Інтеграція дівчини у класний
колектив, «+» шкільна мотивація, певний рівень логіки, синтезу, аналізу
мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення активного словникового запасу
|
|
4
|
Корекційна робота
|
Заняття з уявлення про себе та
навколишнє середовище, корекція самоусвідомлення, формування адекватного
сприйняття мікроколективу
|
Навчення дівчини виконувати
певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток
дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок
каліграфії, збільшення словникового запасу
|
Навчення дівчини виконувати
певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток
дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок
каліграфії, збільшення словникового запасу
|
Навчення дівчини виконувати
певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток
дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок
каліграфії, збільшення словникового запасу
|
Навчення дівчини виконувати
певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток
дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок
каліграфії, збільшення активного словникового запасу
|
|
5
|
Консультативна робота
|
Робота постійного
консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу
|
Робота постійного
консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу
|
Робота постійного
консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу
|
Робота постійного
консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу
|
Робота постійного
консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу
|
|
6
|
Профілактична робота
|
Попередження дезадаптації
дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування
стресового стану дівчини
|
Попередження дезадаптації
дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування
стресового стану дівчини
|
Попередження дезадаптації
дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування
стресового стану дівчини
|
Попередження дезадаптації
дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування
стресового стану дівчини
|
Попередження дезадаптації дитини,
погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування стресового
стану дівчини
|
|
7
|
Захисна діяльність (зв’язки з громад кістю)
|
Спостереження за
станом адаптації дівчинки, пошук альтернативних ресурсів адаптації, захист
інтересів дитини
|
Спостереження та
корекція стану адаптації дівчинки, пошук альтернативних ресурсів
адаптації, визначення інтересів, захист інтересів дитини
|
Спостереження та
корекція стану адаптації дівчинки, використання альтернативних ресурсів
адаптації, відвідування гуртків за інтересом, захист інтересів дитини
|
Корекція соціальної
та особистої адаптації дівчинки, робота з альтернативними ресурсами
адаптації, відвідування гуртків за інтересом , захист інтересів дитини
|
Аналіз адаптації
дівчинки, аналіз формування альтернативних ресурсів адаптації, їх
використання, відвідування гуртків за інтересом, захист інтересів дитини
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий