Супровід інклюзивного навчання





Циклограма роботи психологічної служби
з учнем інклюзивної форми навчання  
     (зразок)

№ п/п
Напрямки роботи психологічної служби
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
примітки
1
Організаційна робота

Підготовка діагностичного матеріалу

Дидактичні, розвивальні ігри настільні

Дидактичні, розвивальні ігри настільні, картки, зошит для вправ

Дидактичні, розвивальні ігри настільні, картки, зошит для вправ,

Дидактичні, розвивальні ігри настільні, зошит для вправ




2
Діагностична робота

Малюнок «Моя сім’я», малюнок «Себе», спостереження за моторикою, темпом та стилем виконання завдань



Діагностика вміння виконувати певні розумові операції, діагностика сенсомоторного розвитку: розвитку дрібної моторики, розвитку артикуляційної моторики, розвитку навичок каліграфії

Діагностика знання емоційних станів,  пізнавальної сфери, положення в класному колективі, соціальна роль

Діагностика пізнавальної сфери, комунікативних здібностей

Рівень отриманих знань з виконаної програми, рівень сформованості інтелектуальних, комунікативних та соціальних навичок






3
Прогностична діяльність

Гармонійна інтеграція дівчини у класний колектив, позитивна шкільна мотивація


Гармонійна інтеграція дівчини у класний колектив,  «+» шкільна мотивація, розвиток логіки, синтезу, аналізу мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення словникового запасу

Гармонійна інтеграція дівчини у класний колектив,  «+» шкільна мотивація, розвиток логіки, синтезу, аналізу мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення словникового запасу

Гармонійна інтеграція дівчини у класний колектив,  «+» шкільна мотивація, розвиток логіки, синтезу, аналізу мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення словникового запасу

Інтеграція дівчини у класний колектив,  «+» шкільна мотивація, певний рівень логіки, синтезу, аналізу мислення, сенсомоторний розвиток, збільшення активного словникового запасу


4

Корекційна робота

Заняття з уявлення про себе та навколишнє середовище, корекція самоусвідомлення, формування адекватного  сприйняття мікроколективу





Навчення дівчини виконувати певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок каліграфії, збільшення словникового запасу
Навчення дівчини виконувати певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок каліграфії, збільшення словникового запасу
Навчення дівчини виконувати певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок каліграфії, збільшення словникового запасу
Навчення дівчини виконувати певні розумові операції, удосконалення сенсомоторного розвитку: розвиток дрібної моторики, розвиток артикуляційної моторики, розвиток навичок каліграфії, збільшення активного словникового запасу


5
Консультативна робота

Робота постійного консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу

Робота постійного консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу

Робота постійного консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу

Робота постійного консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу

Робота постійного консульт-пункту « складнощі інклюзіі» - для усіх учасників пед процесу



6
Профілактична робота

Попередження дезадаптації дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування стресового стану дівчини

Попередження дезадаптації дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування стресового стану дівчини

Попередження дезадаптації дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування стресового стану дівчини

Попередження дезадаптації дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування стресового стану дівчини

Попередження дезадаптації дитини, погіршення її поведінки з оточуючими, попередження формування стресового стану дівчини


7
Захисна діяльність (зв’язки з громад кістю)

Спостереження за станом адаптації дівчинки, пошук альтернативних ресурсів адаптації, захист інтересів дитини



Спостереження та корекція  стану адаптації дівчинки, пошук альтернативних ресурсів адаптації, визначення інтересів, захист інтересів дитини

Спостереження та корекція  стану адаптації дівчинки, використання альтернативних ресурсів адаптації, відвідування гуртків за інтересом, захист інтересів дитини

Корекція соціальної та особистої адаптації дівчинки, робота з альтернативними ресурсами адаптації, відвідування гуртків за інтересом , захист інтересів дитини

Аналіз адаптації дівчинки, аналіз формування альтернативних ресурсів адаптації, їх використання, відвідування гуртків за інтересом, захист інтересів дитини

Комментариев нет:

Отправить комментарий