Батькам

Для сімей, які мають дитину з синдромом Дауна.

Слідкуйте за новинами на блозі, будуть ще корисні презентації та практичні матеріали по роботі з дітками цієї категорії.

Соціальний педагог
Обухова Наталія



Для всіх батьків-  про підлітковий вік дітей.

Можливо, Вам будуть корисні  ці  надані матеріали.
Пишіть будь ласка свої питання та пропозиції.   
Відповім на Ваші листи 

Пам'ятка батькам:

Психологічні  вікові  особливості   підлітків (11-14 років)

·        Нестійка емоційна сфера, сплески й некерованість емоцій і настроїв, що пояснюються статевим дозріванням підлітків;
·        Самоствердження власної самостійності та індивідуальності, можливість виникнення конфліктних ситуацій на уроці;
·        Провідна діяльність – спілкування з однолітками,  нових норм поведінки та взаємин з людьми на основі необхідності «завоювання» визнання, прихильності й поваги однолітків до себе;
·        Формування самооцінки, характеру;
·        Розвиток логічного мислення, здатності до теоретичних міркувань і самоаналізу, до оперування абстрактними поняттями;
·        Схильність до ризику, агресивності як прийомів самоствердження;
·        Вибірковість у навчанні.


Криза підліткового віку – цю кризу переживають підлітки обох статей у пошуках засвоєння зразків поведінки, значущих для підлітка (ідентифікація). Цей процес передбачає об’єднання минулого досвіду підлітка, його потенційних можливостей і виборів, які він повинен зробити. Нездатність підлітка до ідентифікації може призвести до плутанини ролей, які підліток грає або гратиме в афективній, соціальній і професійній сферах.
 

Чинники, що зумовлюють високий
рівень адаптації підлітка  до навчання

1.     Адекватне усвідомлення свого статусу в групі ровесників.
2.     Правильні методи виховання в сім’ї.
3.     Відсутність (загалом) конфліктної ситуації в сім’ї.
4.     Високий рівень освіти батьків.
5.     Функціональна готовність до навчання в старшій школі.
6.     Високий статус дитини в групі.
7.     Повна сім’я.
8.     Задоволення від спілкування з дорослими.
9.     Позитивний стиль ставлення до дітей з боку вчителя (класного керівника, вчителів-предметників).

10.                       Позитивний стиль ставлення до дітей вчителя початкової ланки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий