Основою прогресивного розвитку сучасного суспільства є його
інтелектуальний та духовний потенціал. У наш час освіта – один із найважливіших
факторів розвитку суспільства. Головна мета сучасної української освіти –
створення умов для інтелектуального, духовного, фізичного розвитку і
саморозвитку дітей, виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя.
Сучасний педагог повинен розуміти, що головним є не предмет, якому він навчає,
а особистість, яку формує своєю
діяльністю. Необхідно допомагати учням опановувати найпродуктивніші методи
навчально- пізнавальної діяльності, вчити їх учитися. Дуже важливо привчати
учнів думати й діяти самостійно, розвивати їх творче мислення, намагатися
окреслити учням перспективи їх навчання. І, найголовніше -- навчати так, щоб
учень переконався в тому, що знання є для нього життєвою необхідністю.
Як досягти поставлених завдань? Безперечно, через підвищення фахової
майстерності вчителя. Компетентного учня може виховати тільки компетентний
учитель, а здатність навчатись протягом життя прищепить тільки той, хто сам має
цю потребу і прагне до самовдосконалення і самореалізації.
Фахівець набуває своїх професійних знань протягом життя: систематизує,
відшліфовує, вдосконалює. Черговим етапом професійного вдосконалення є поділ
своїми надбаннями.
В рамках наступності педагогічного досвіду фахівець психологічної
служби школи-інтернату «Джерело» Обухова
Н.О. котрий рік навчає практичним знанням студентів ВУЗів м.Запоріжжя. Це і
студенти ЗНУ, Хортицької національної академії, студенти КПУ м.Запоріжжя. Кожен
рік ці заклади направляють до КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР своїх студентів.
Разом із керівником практики
Обуховою Н.О. практиканти вирішують наступні завдання: підвищення ефективності
навчально-виховного процесу через вдосконалення моделі розвитку професійної
компетентності соціального педагога школи; вирішення завдань інноваційного розвитку, проектування
індивідуальної траєкторії особистого і
професійного зростання; забезпечення високого рівня ефективності впровадження
компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів до
організації навчально-виховного процесу в спеціальній загальноосвітній
школі-інтернаті. Співпраця з кафедрою соціальної педагогіки та психології Запорізького національного
університету передбачає роботу в кількох
напрямках: підвищення психологічної та методичної компетентності вчителів
школи, проведення тренінгів студентами ВНЗ для учнів школи.
Така співпраця важлива як для педагогічного колективу школи, так і для
професорсько-викладацького складу університету, адже саме завдяки їй вищий
навчальний заклад, який готує майбутніх педагогічних працівників, стає ближчим
до потреб сучасного суспільства, а його студенти – до професійної діяльності.
Досвід педагога як фахівця має бути реалізованим його послідовниками. Такий
досвід є живим і дає змогу молодим фахівцям сформувати надійне професійне
підґрунтя.
Соціальний педагог, Обухова Н.О.
Комментариев нет:
Отправить комментарий