среда, 7 декабря 2016 г.

Проведення шкільного ПМПК за результатами адаптації першокласників

Робота шкільної медико-психолого-педагогічної комісії має за мету встановити підсумковий результат адаптації учнів 1-х класів до навчання у молодшій ланці школи, усвідомлення дітей себе саме учнями, учбових режимних моментів, психологічної та ітелектуальної готовності до навчально-виховного процесу.
      У поточному навчальному році в нашій школі-інтернаті "Джерело" є три перших класи : діти з вадами слуху, діти з вадами опорно-рухового апарату, класи дітей з синдромом Дауна.
      Склад шкільної ПМПК  включає заступника директора з НВР, шкільного лікаря, психолога, класного керівника, соціального педагога, вихователя, логопеда, інструктора ЛФК, педагогів фізичної культури тощо. Кожен член ШПМПК виступив з результатами власних діагностик, спостережень, дослідження  анамнезів учнів. Резульати були проаналізовані, а  рекомендації викладені у проекті рішення ШПМПК. Кожен фахівець отримав найбільш повну картину про кожного учня, особливості взаємодії та ососбистості кожного учня, сильні та слабкі сторони дітей.
      За результатами ШПМПК поточного року учні класів дітей з вадами слуху та з синдромом Дауна адаптувалися гармонійно, відносно свого рівня соціально-психологічного розвитку. Учні класу дітей з вадами опорно-рухового апарату, потребують певної корекції розвитку як психічних процесів так і соціально-побутової орієнтації. Протягом всього навчального періоду всі діти отримують супровід фахівців психологічної служби нашої школи, реабілітаційні, лікувальні послуги, постійно включені у процес педагогічної та виховнї взаємодії.
      Отже, кожен період розвитку наших вихованців не залишається поза увагою спеціалістів закладу. Дітям надається вчасний та фаховий супровід відносно їх особливостей та потреб. Кожна дитина нашого закладу - це майбутнє нашої країни. Ось основне гасло нашої школи-інтернату "Джерело".

соціальний педагог,
Обухова Наталія

(рекомендовано до висвітлення
 на сайті Департаменту освіти)

Комментариев нет:

Отправить комментарий