воскресенье, 22 октября 2017 г.

Марафон соціального здоров'я

Школа – територія здрового способу життя!
Щороку на початку жовтня у нашій школі стартує марафон соціального здорового. Цьогорічний марафон проходить під гаслом – «Школа – територія здорового способу життя!» і має на меті виховання здорового гармонійного покоління сучасної молоді, формування в неї свідомого ставлення до власного здоров’я, як до найбільшої цінності у житті людини. Протягом місяця планується провести низку заходів, які допоможуть реалізувати поставлені цілі.

з/п
Назва заходу
Термін проведення
Відповідальні
Тиждень цінностей «Україна – країна європейських цінностей»
02.10.17-06.10.17
Обухова Н.О.,
Третяк О.О.
Драєвська С.А.
1.
«Основні складові здоров’я», – виставка малюнків (1-4 кл.).
02.10.17
Обухова Н.О.
2.
«Людина – це найвища цінність», – години спілкування (6-7 кл.).
03.10.17
Третяк О.О.
3.
«Моє життя – мій вибір», – круглий стіл (8-10 кл.).
05.10.17
Драєвська С.А.
Тиждень Інтернет безпеки
«Людина в інформаційному просторі»
09.10-13.10.17
Обухова Н.О.,
Третяк О.О.
Драєвська С.А.
1.
«Безпечний інтернет», – пам’ятки для батьків.
09.10
Третяк О.О.
2.
«Кібербезпека: що потрібно знати», – години спілкування (8-9 кл.).
10.10.
Вихователі груп
3.
«Віртуальність чи реальність: що обрати?», – виставка постерів (6-12 кл.).
11.10-13.10
Третяк О.О.
4.
«Темний ліс Всесвітнього павутиння», – виступ агітбригади з безпечного користування мережею (4 кл.).
12.10
Третяк О.О.
5.
«Правила безпечного користування мережею Інтернет», – оформлення інформаційного стенду.
13.10
Третяк О.О.
Тиждень спілкування
«Заговори, щоб я тебе побачив»
17.10-20.10
Обухова Н.О.
Третяк О.О.
Драєвська С.А.
1.
«Золоті правила спілкування», – пам’ятки для учнів.
17.10
Третяк О.О.
2.
«Слова у житті людини», – виховна година (8 кл.).
19.10.
Вихователі груп, класні керівники
3.
«Ввічливість – найкраща риса», – година-практикум.

20.10
Драєвська С.А.
Тиждень соціальної підтримки
«Сім’я від А до Я»
23.10-27.10
Обухова Н.О.
Третяк О.О.
Драєвська С.А.
1.
«Моя сім’я – найкраща!», – конкурс малюнків (1-4 кл).
24.10
Вихователі груп
2.
«Сім’я як осередок збереження та зміцнення здоров’я у суспільстві», – консультпункт для батьків.
25.10
Драєвська С.А.
3.
«Запобігання фізичному та психологічному насильству в сім’ї, – семінар-практикум (9 кл.).
26.10
Третяк О.О.
4.
Підведення підсумків марафону соціального здоров’я.
27.10
Третяк О.О.


Комментариев нет:

Отправить комментарий