«Их
нельзя изменить, но они пришли в этот мир,
чтобы изменить нас»
І.
Сергієнко, консул «Аутизм Європа»
Поняття «діти з особливими освітніми
потребами» широко охоплює всіх учнів, чиї освітні проблеми виходять за межі
загальноприйнятої норми. Даний термін робить наголос на необхідності додаткової
підтримки в навчанні дітей, які мають певні особливості.
Спостерігаючи за розвитком таких груп дітей у
побуті, соціумі, освітньому просторі, не можна не погодитися з думкою Лева
Виготського: «Дитина, розвиток якої
ускладнений дефектом, не просто менш розвинена, ніж її однолітки, а розвинена
інакше». Щодо цього факту, реальність полягає в тому, що при спілкуванні з
дітьми з психофізичними особливостями частина людей відчуває незручність,
дискомфорт, а часом і страх. Основна причина такого ставлення полягає у
незнанні того, що таке порушення розвитку, як з ним жити, навчатися,
виховуватися, яким чином пристосуватися до соціуму. Всі ці питання є надто
актуальними для людей з аутизмом взагалі, а зокрема для дітей-аутистів.
Відносно даної проблематики, 27 квітня в Запорізькому національному університеті пройшов семінар Консула "Аутизм Європа" Інни Сергієнко на тему "Аутизм: діагноз, сенсорна діагностика, навчання". Організація «Аутизм Європа» – є ведучою європейською асоціацією, котра займається
проблемами людей с аутизмом. Активними слухачами семінару стали корекційні педагоги, соціальні
педагоги, психологи, викладачі вузів, вчителі запорізьких шкіл, студенти, батьки
дітей з діагнозом «аутизм». Спеціалісти
школи-інтернату «Джерело» (психологічна служба, логопед) також мали
змогу торкнутися реалій
забезпечення освітніми послугами дітей з діагнозом «аутизм».
Програма семінару
була спрямована на підготовку
спеціалістів в галузі супроводу дітей-аутистів. Під час заходу йшла
мова про світовий досвід у діагностиці, корекції розладу спектру аутизму, про
стан проблематики аутизму в Запорізькій області. Даний семінар є важливою низкою у формуванні
професійного світогляду спеціалістів, які займаються темою аутизму. Професійний
обмін досвідом із ведучими фахівцями сприяє інтеграції наукових знань у життєвий процес навчання, виховання та
соціалізації дітей з аутизмом.
Психологічна служба
школи-інтернату «Джерело»
Комментариев нет:
Отправить комментарий