пятница, 12 мая 2017 г.

Семінар «Розвиток креативності: ресурсний підхід» - поглиблення сучасних знань педагогів "Джерела".

Однією з найважливіших і складних проблем сучасної психологічної науки є проблема творчої обдарованості та креативності.
Сучасність характеризується зростанням ролі знань у всіх сферах життя суспільства. Це вимагає нових підходів до їх усвідомлення, засвоєння і застосування. Одним із шляхів розв’язання цієї проблеми є креативна освіта, яку можуть забезпечити лише вчителі з нестандартним творчим мисленням, формуючи або розвиваючи) креативність учнів у сучасній школі.
Дану тематику, з наукової точки зору, було добре розкрито 11 травня  на обласному семінарі для психологів, соціальних педагогів шкіл-інтернатів та методистів освітян з проблеми «Розвиток креативності: ресурсний підхід», який відвідала соціальний педагог школи-інтернату «Джерело» Обухова Н.О. Керівники семінару Чемодурова Ю.М. та Афанасьєва Т.О. (фахівці кафедри психології та соціології освіти при ЗОІППО) засобами презентаційних матеріалів ознайомили слухачів із класичними та сучасними теоріями щодо розуміння креативності. Педагоги отримали вичерпну інформацію  відносно сучасних тенденцій вивчення феномену креативності, умов та методів її реалізації, а також перешкод щодо реалізації креативності у   людини.
Креативна спрямованість сучасного освітнього процесу сприяє розвитку орієнтації особистості дитини в системі навчальних та моральних цінностей, вихованню в учнів самостійності, активності та ініціативи. Використання методів розвитку креативності в учнів є запорукою задоволення потреби в новизні й нестандартних способах розв’язання проблемних завдань; установки на творчість і подолання стереотипних способів та формалізму у вирішенні питань; розвитку креативних вмінь,  адже це є фундаментом формування учня нової сучасної школи.


Соціальний педагог, Обухова Н.О.


Комментариев нет:

Отправить комментарий